domingo, marzo 22, 2009

Emocion hasta el final

Este fin de semana nos fuimos a jugar a Girona, contra un clásico del rugby catalán el GEiEG, sabíamos que no era un partido fácil, y así fue, se jugo de tu a tu, pero al final el triunfo se lo llevo el GEiEG por un ajustado 29-28, casi igual que la final del Seis Naciones, en el minuto de descuento nos hicieron un ensayo, hasta el lunes no sabremos si ha ganado la liga GEiEG o Enginyers. La nota negativa fue la lesión de Pau, un rotura de ligamentos cruzados, hasta el lunes no le hacen la resonancia para saber el alcance de la lesión. !Anims Pau!. El próximo sábado el último partido de liga contra Torroella en casa, esperemos ganar y así acabar un meritorio tercer lugar en la liga, hemos rozado la gloria y se nos ha escapado la victoria final, pero en esta línea de juego, la próxima temporada promete, cabe felicitar a los jugadores y a los entrenadores. Podéis ver las magnificas fotos de Pobrepages en flickr, la foto que ilustra esta breve crónica también es de el.

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Muy buenas fotos, de los dos equipos. Espero que lo del Pau sea un fuerte esquince y nada más. Ànim Pau estem amb tu!!! Destacar la pésima actuación del árbitro alargando casi 9' el partido hasta que el GEIEG consigue anotar. Vaya tela :(((
Sergi

Anónimo dijo...

Es trist q tot l'esforç i la dedicació de tota una temporada puguin ser burlats de la forma q ho van ser dissabte passat. 9 minuts no son una equivocació

No tindrem el quartos i les instalacions de Ingeniers o GEiEG, pero hem demostrat que som una colla d'amics que quan ens hi posem els podm guanyar perfectament!

Felicitats a tots! Anims Pau!

Joan Piera

Dino Gelabert-Petrus dijo...

No sé...per jo ha sigut molt més que una temporada i no em queda més que agrair com m'heu acollit!M'he sentit com a casa i,tot i no saber jugar massa, he intentat donar-ho tot en cada partit.
I una vegada vistes ses fotos...crec que queda clar on està sa meva mà...entre sa pilota i enterra...diria que no és assaig.Però clar jo no som àrbitre. Una pena que desprès de tota sa feina que hem fet,d'una millor i pitjor forma, arribi un calvo enano i ens robi... en fi...hi ha coses contra ses que no es pot lluitar.

ànims pau!!

Anónimo dijo...

bon dia,
per a mi va ser un partidas dels 2 equips i ens hem de quedar amb aquesta sensació .. no li donguem més voltes al tema ..
A mi em queda el sabor agre de no haver-lo pogut acabar, pero a això de jugar amb gespa no hi estic acostumat ...
Ara queda un partit aquest dissabte per a acabar com ens mereixem la lliga i celebrar-ho com ens mereixem també ..
Recordeu que ens vam deixar uns quants judicis pendents al autocar i " el alguacil" està per a recordar-ho a la població !

salut ... i gespa !

Anónimo dijo...

Fue un partido duro y lindo de jugar, dos fallos nuestros nos costaron las dos primeras marcas y lastima que el arbitro con su penosa actuacion arruino una trade muy buena. No solo los 9 minutos, todas las salidas de medio campo no pasaron las 10 y nunca lo pito. Muerte a los calvossss !! (los del CEU no.....)

Anónimo dijo...

que bueno darse palmaditas en la espalda cuando todo ha acabdo, y no recriminarse durante toda la temporada las faltas a entreno, los retrasos, y la poca asistencia del equipo.

ziriki dijo...

Enhorabuena a todos, jugadores, entrenadores y directiva por esta temporada que aún no ha acabado. Lo que realmente me ha gustado es que se esté formando un equipazo sin tener en cuenta a los abueletes del equipo, sin incluir Turko el incombustible. Hay equipo para años.

Gracias chavales :)

Bon Vivant dijo...

Siempre quejándose de algo... Moñones!!!
Animos Pau!!!!

Anónimo dijo...

Porteras.

Leo

Anónimo dijo...

En el campo se noto la ausencia de Chaperu !!

Anónimo dijo...

GEiEG 29 - CEU 28, 1a Catalana
Enviat per isombare el dl, 2009-03-23 10:44.

Foto: LL. Serrat
Extret d' El 9
"El GEiEG va fer el pas més important per accedir a la fase d'ascens amb la victòria d'un sol punt (29-28) contra el CEU. El capità Quim Sala va obtenir la marca definitiva en el minut 89 i va posar fi a l'angoixa dels grupistes, que van estar a punt de perdre la seva gran oportunitat. A l'equip de Gary Taylor li queden dos partits per disputar: un, aquest dimarts vinent contra el Químic, en un enfrontament ajornat al seu dia, i l'altre, dissabte vinent al camp de l'INEF de Lleida.

MINUTO 89¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ i aixó ho possa la premsa de Girona.....

Anónimo dijo...

Cuidado divina, que Leoncio tb te va a llamar: loca, portera!

vaya tio mas soso...

Anónimo dijo...

He sentit que va perdre GEiEG contra Químics?